top of page
  • תמונת הסופר/תClose Up

כך תגלו אם בן הזוג בוגד בכם

כל זוגיות יודעת עליות ומורדות, ולא פעם בני הזוג נאלצים להתמודד עם ריבים ומחלוקות.

אבל כאשר מדובר בבגידה, עלול להיווצר משבר קשה בזוגיות שלא תמיד קל לצאת ממנו והקשר הזוגי עלול להיהרס לחלוטין.

במרבית המקרים בן/ת הזוג לא יודו במעשה הבגידה, ואנו נותרים עם חשדות וסימני שאלה רבים המאיימים על האושר שלנו במערכת היחסים.

תחושת חוסר האמון עלולה לפגוע בשגרת החיים שלנו וליצור בנו תחושת מועקה גדולה.

אז איך נדע האם בן/ת הזוג בוגדים בנו?

לפניכם כמה סימנים שיכולים להצביע על כך שהבעל או האישה מנהלים רומן או סטוץ מהצד מאחורי הגב שלכם.

מהם הסימנים המעוררים חשד לבגידה?

- ירידה בחשק המיני של בן/ת הזוג ובתדירות קיום יחסי המין.

- מצד שני, עלייה בתדירות קיום יחסי המין – על מנת שלא לעורר חשד על קיום הבגידה. - דיבור שקט בטלפון הנייד והימנעות מקיום שיחות בנוכחות בן/ת הזוג. - יצירת סיסמה חדשה לטלפון הנייד או למחשב. - הסתרת ומחיקת מסרונים והודעות וואטסאפ. - היעדרויות מהבית לעיתים תכופות מהרגיל. - ירידה בהתעניינות בבן/ת הזוג ובמשפחה.

- מצד שני, עלייה מעבר למוכר בהתעניינות בבן/ת הזוג ובמשפחה – שוב, על מנת שלא לעורר חשד. - שינויים מהותיים בטיפוח המראה החיצוני, כמו דיאטה קיצונית, צבע שיער שונה וניתוח קוסמטי. - פתיחת חשבון בסניף בנק אחר על מנת להסתיר הוצאות וחיובים. - בן/ת הזוג מבקש/ת לנסות תנוחות מין חדשות והפגנת נועזות במיטה שלא הייתה קודם לכן. - שינויים קיצוניים במצבי רוח.

- חזרה הביתה בשעות לא שגרתיות. - לבן/ת הזוג תחביבים ותחומי עניין חדשים. - בן/ת הזוג מתראה עם חברים חדשים. - בן/ת הזוג מביעים קנאה בחבריהם הרווקים או הגרושים.

- שהייה מוגברת מול המחשב ובעיקר בשעות הלילה. - מחיקת היסטוריית גלישה באינטרנט. - הענקת מתנות באופן מפתיע היכולות להצביע על ייסורי מצפון כלפי בן/ת הזוג הנבגד/ת.

- הפגנת ביטחון עצמי רב יותר מבעבר. - כל שינוי בהרגלים הקבועים של בן/ת הזוג הבוגד/ת.

כיצד ניתן להוכיח שבן/ת הזוג בוגד/ת בכם?

אם מתעורר בכם חשד לבגידה של בן/ת הזוג, ניתן לפנות לחוקר פרטי המתמחה בענייני אישות. במסגרת חקירת אישות, החוקר הפרטי עורך מעקבים ותצפיות אחר בן/ת הזוג,

מתעד מהלך יומו ומפגשים באמצעות ציוד צילום מתקדם, מאתר פרטים ברשתות החברתיות, מתעד ומאתר זהות השותף/ה למעשה הבגידה (עם מי מתנהל הרומן).

ומבצע פעולות שונות על מנת להביא לאישוש או הפרכה של הבגידה.

מדוע מומלץ לשכור שירותי חוקר פרטי בענייני אישות?

החשוב ביותר: חוקר פרטי המחזיק ברישיון משרד המשפטים המקנה לו לעסוק בביצוע חקירות פרטיות מכיר ויודע היטב את החוקים המאפשרים לו להביא ראיות קבילות לבית המשפט ומבלי לפגוע בצנעת הפרט ובפרטיות הנעקב. היכן ומתי מותר לו על פי חוק לצלם, לתעד ולחקור.

הוכחת בגידה מאפשרת לבן/ת הזוג הנבגד/ת לנקוט באסטרטגיה הנכונה ולקבל החלטות לגבי המשך הקשר הזוגי, בין אם מדובר בשיקום הזוגיות לאחר הבגידה ובין אם מדובר בפתיחת הליך גירושין.

כאשר קיימות הוכחות וראיות לבגידה, יש לכך השלכות משפטיות רבות.

אם החלטתם להתגרש מבן/ת הזוג בעקבות הבגידה ומתגורר סירוב לתת גט מצידו/ה,

הוכחת הבגידה מהווה עילה מספקת לפתיחת הליך גירושין.

כמו כן, אם תצליחו להוכיח כי מעשה הבגידה פגע בטובת ילדיכם, ייתכן ותזכו במאבק משמורת על הילד.

בנוסף, אם נצברו חובות בשל הבגידה, בית הדין לענייני משפחה יפסוק כי החובות האלו חלים על הגבר או האישה שבגדו וכי לא מדובר בחובות משותפים.

לפי בית הדין הרבני, בעל המוכיח כי אשתו בגדה בו יכול לנשל את חלקה מהרכוש המשותף, לרוב היא אינה זכאית לתבוע "מזונות אישה" במסגרת הליך הגירושין והוא אינו נדרש לתת לה את סכום הכתובה.

אנו ב״קלוז אפ – בילוש, מעקבים וחקירות פרטיות״ בעלי ניסיון ומיומנות רבה בחקירות אישות.

אנו פועלים בדיסקרטיות וברגישות רבה, ומבצעים את כל הפעולות הנדרשות על מנת להסיר ספק ולהביא הוכחות חותכות לקיומה של בגידה במערכת היחסים.

עבודתנו מתבצעת תוך עדכון הלקוח בכל פרט ופרט ושימוש בכלים החדשניים ביותר ובצוות החוקרים המנוסים בתחום.

אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם בחקר האמת.

אל תחיו עם הספק...

ספק אם תסתפקו בו !

bottom of page